CODE VEIN Demo
Bu, CODE VEIN’ün demosudur. Yakın gelecekte bir felaket dünyayı sarsar. Gökdelenler, Thorns of Judgment'ın katlettiği insanlığa mezar olur. Bu yıkımın ortasında anıları karşılığında güç Ödülleriyle kutsanan kana susamış birkaç kişinin yaşam mücadelesi verdiği gizli Hayalet topluluğu Vein var. Acımasız bir hortlak, bir Kayıp olmayı göze al, kanın çağrısına uy. Kan peşinde aylakça dolaşan Kayıp, açlığı dinene kadar durmaz. Geçmişi aydınlatmak ve CODE VEIN kabusundan kaçmak için ekibini kur, cehennemin en ücra köşelerine doğru yola çık. Ölüm kaçınılmaz olduğunda biz doğarız.