Cocoon
LIMBO ve INSIDE'ın baş oyun tasarımcısı Jeppe Carlsen'den COCOON, seni dünyalar içindeki dünyalar arasında bir maceraya çıkarıyor. Kozmik bir gizemi çözmek için dünya atlama mekaniklerinde ustalaş. Dünyalar İçinde Dünyalar COCOON, her dünyanın sırtında taşıyabileceğin bir kürenin içinde var olduğu, bulmaca macera türüne benzersiz bir yaklaşımdır. Dünyalar arasında sıçramanın temel mekaniğini kavra ve karmaşık bulmacaları çözmek için onları birleştir, manipüle et ve yeniden düzenle. Uzaylı Makineleri Eski bir uygarlığın geride bıraktığı yabancı ortamlar ve biyomekanik cihazlarla etkileşime geç. Endüstriyel yapılardan devasa organik mağaralara kadar benzersiz ve çeşitli biyomlarda yolculuk et ve birbirleriyle nasıl bağlantılı olduklarını keşfet. Küre Yetenekleri Her kürenin, kilidini açabileceğin bir yeteneği vardır; böylece küreyi diğer dünyalarda kullanabileceğin benzersiz bir araca dönüştürür. Gizli yolları ve nesneleri ortaya çıkarmak, anahtarları tetiklemek için mermileri ateşlemek ve daha fazlası için bu yetenekleri kullan. Korkunç Muhafızlar Her dünyayı koruyan kudretli muhafızlar vardır ve onlarla şiddetli savaşlarda yüzleşmen gerekir. Her dövüş benzersizdir ve yeni ve tatmin edici mekaniklerde ustalaşmanı gerektirir.