Clustertruck
ClusterTruck, hız otobanında nefes kesen bir macera sunan yepyeni bir platform oyunu! Ne yapacağı belli olmayan, son sürat ilerleyen tırların üstündeki "hareketli bir zeminde" ilerleyeceğiniz bu harika oyunun çılgın seviyelerinde çevikliğinizi ve akrobasi yeteneklerinizi gösterin! Oyun sallanan çekiçler, lazerler ve lav silahları gibi tehlikeli öğeler eklendikçe daha da zorlaşacak! Daha çok eğlenmek için Tutma Kancası, Kamyon Topu ve Zaman Kontrolü gibi yeni yeteneklerin kilidini açın!