Club Soko
Maude olarak oyna, her fırsatta gece kulübünün duvarlarını işaretlemeye itilen bir graffiti sanatçısı. Güvenlik görevlileri ve sarhoş misafirlerin arasından geçerken, Club Soko’nun göründüğünden daha fazlası olduğunu fark edersin.