Close to the Sun.
Yıl 1897. Helios, uluslararası suların açıklarında hareketsiz yatmaktadır. Acımasız dalgalar geminin gövdesine vururken, tepede karanlık bulutlar belirmektedir. Olağanüstü bir işçilikle süslenmiş devasa altın heykeller göz alabildiğince uzanmaktadır. Nikola Tesla'nın öngörülerinden doğan Helious, en büyük bilimsel akıllar için bir cennet niteliği taşımaktadır. Burası, devlet denetiminden ve gözlerden uzak, sınırsız bir araştırma ütopyasıdır. Burada madde ve zamanın sınırları özgürce zorlanmaktadır. Gazeteci Rose Archer, kız kardeşini aramak için adaya ayak basar. Kısa süre içinde her şeyin göründüğü gibi olmadığını keşfeder. Büyük salonlar boşboştur. Etrafı çürüyen etin leş gibi kokusu sarmıştır. Giriş üzerinde tek bir kelime yazmaktadır... KARANTİNA!