Clockwork Revolution
Zamanda geri yolculuk yapmak, geçmişi değiştirmek ve eviniz dediğiniz şehrin geleceğini yeniden yazmak için inanılmaz bir cihazın gücünü kullanın: canlı steampunk metropolü Avalon. Bu sürükleyici RPG'de, tamamen özelleştirilebilir bir oyuncu karakteri ve Rotten Row Hooligans üyesi olan Morgan Vanette'in yerine geçeceksiniz. Muazzam bir servet ve güç biriktirirken işçi sınıfını mücadele etmeye devam ettirmek için zamanı manipüle eden acımasız Lady Ironwood ile savaşırken geçmiş ve şimdiki zaman arasında yolculuk yapın. Etkileşimleriniz ve seçimleriniz, karakterleri ve olayları beklenmedik yollarla şekillendiren derin, anlatı odaklı dünya üzerinde bir kelebek etkisi yaratacak Zamanın gücünü elinizde tutarken Avalon'un tarihi boyunca nasıl savaşacak ve geleceğini nasıl yeniden tanımlayacaksınız? YOLCULUĞUNUZU KENDI TARZINIZDA KONTROL EDIN Karakterinizi sıfırdan oluşturun ve ekipman, özellikler ve beceriler konusunda uzmanlaşın. Seçimleriniz, düşman otomat robotları hacklemenize, karmaşık steampunk silahlarını ve aletlerini üretmenize ve zamanın kendisini kontrol etmenize olanak verebilir. HARIKA BIR STEAMPUNK DÜNYASI Otomat robotların sokaklarda devriye gezdiği, varlıklı vatandaşların uzuvlarını süslü saat gibi işleyen protezlerle değiştirdiği, buharlı trenlerin tepelerinde uçtuğu ve mekanik hizmetçilerin efendilerinin her kaprisini yerine getirdiği Viktorya dönemi metropolü Avalon'a hoş geldiniz. SEÇIMLERINIZ AVALON'U YENIDEN ŞEKILLENDIRIYOR Geçmişteki kararlarınız zaman içinde yankılanıyor ve Avalon'u beklenmedik yollarla yeniden şekillendiriyor. Karakter etkileşimlerinden mağazalara ve şehrin kendisine kadar, büyük ve küçük seçimleriniz sadece dünyayı değiştirmekle kalmayacak, aynı zamanda yeniden de yazacak. DERIN VE CESUR BIR MACERA Avalon'u tehlikeli, öngörülemez ve karanlık bir şekilde komik bir yer haline getiren endüstriyel çürümeyi, sınıf savaşını ve gizli makineleri deneyimleyin. Unutulmaz karakterlerle yollarınız kesişecek: size ihanet eden arkadaşlar, biraz fazla mantıklı gelen düşmanlar ve yaptığınız her seçimi hatırlayan bir şehir.