Clash - Supporter Pack
Supporter Pack DLC'si şunları içerir: - Pseudo için Zeno Clash oyunlarındaki kahramanın akıl hocası Metamoq'tan ilham alınarak tasarlanmış 2 zırh seti - Boy için özelleştirilebilir 3 eşya - Ritüel'i kaybedeni eşsiz bir şapka takmaya ve yaydığı koku hakkındaki yorumlara katlanmak zorunda bırakan Humiliation yadigârı.