Clash: Robot Detective - Complete Edition
Yüksek teknolojili bir yolcu gemisinde geçirilen rahatlatıcı bir zaman, çağlar boyu sürecek bir gizeme dönüşüyor! Violet Skies gemisindeki robot personel gizemli bir üçüncü şahıs tarafından hackleniyor ve şiddete yöneliyor. Çok geç olmadan sorumlu kişiyi bulmanız için, araştırmacıya dönüşen duyarlı bir robotik polis asistanı olan Clash tarafından işe alındınız. Clash ile birlikte çalışacak ve potansiyel şüphelileri sorgulayacak, kararlarınızla davanın nasıl ele alınacağını etkileyeceksiniz. Pislik hacker'a yağ mı çekiyorsun yoksa onu yumrukluyor musun? Çok çalışan garsona empati mi gösteriyorsunuz yoksa ona sineye çekmesini mi söylüyorsunuz? Bu size kalmış! Sadece Clash'in her durumu nasıl ele aldığınıza dikkat ettiğinin farkında olun...