Clara Character Pack
Her zamanki kadar havalı, ama sahada bir alev gibi! Şimdi QBEE Clara’mızla tanışın! Clara ile heyecan verici maçı yaşayın ve onun ateşli yeteneklerini keşfedin! Hadi yakalım! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — Clara ‑ Clara Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Eğer Character Pass’e sahipseniz, Clara belirli bir puan miktarına dönüştürülür.