Civilization VI - New Frontier Pass
Sekiz yeni uygarlık, dokuz yeni lider ve altı yeni oyun modu dahil olmak üzere çeşitli yeni oynanış içeriğine sahip Civilization VI - New Frontier Pass ile en büyük imparatorluğu kurma görevinize devam edin. Mayıs 2020'den Mart 2021'e kadar iki ayda bir altı DLC sunacak olan New Frontier Pass şunları içerir: Paket 1: Maya & Gran Colombia Pack. İki yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu*, yeni City-State'ler, Resource'lar ve Natural Wonder'lar ekler. Paket 2: Ethiopia Pack. Bir yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu*, bir yeni District ve iki yeni Building ekler. Paket 3: Byzantium & Gaul Pack. İki yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu*, yeni World Wonder'lar ve yeni bir harita ekler. Paket 4: Babylon Pack. Bir yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu, yeni City-State'ler ve pek çok Büyük İnsan ekler. Paket 5: Vietnam & Kublai Khan Pack. Bir yeni uygarlık ve iki yeni lider**, bir yeni oyun modu, bir yeni District ve iki yeni Building ekler. Paket 6: Bir yeni uygarlık ve lider, bir yeni oyun modu, yeni World Wonder'lar ve bir yeni harita ekler. Mart 2021'de oynanabilir. *Yeni oyun modunu oynamak için Civilization VI Expansion Bundle gerekir. **Yeni lider oynanabilmek için Civilization VI Expansion Bundle gerektirir. Oyun modları yeni birlikler, binalar veya geliştirmeler gibi ek içeriğe sahip olabilir ve oyunun kurallarına önemli ve dramatik değişiklikler uygulamak için oyun kurulumu sırasında açılıp kapatılabilir. Özel bonus: Teddy Roosevelt ve Catherine De Medici Persona Pack'leri. Amerika ve Fransa'ya önderlik ederken Civilization VI'nın liderlerinden iki tanesi yeni bir görünüm ve yeni yeteneklerle dönüşüme uğruyor! “Rough Rider Teddy” ana kıtasında barışı sağlama konusunda olağanüstü başarı gösterirken “Magnificence Catherine” dünyayı Kültür ve Turizme boğmak için Lüks öğeleri kullanabilir. Her bir Persona Pack yeni bir lider modeli ve geçmişi, yeni oynanış bonusları ve liderin kişiliğindeki değişiklikleri yansıtan güncellenmiş bir gündem ile favori bir lider için yepyeni bir yaklaşım içerir. Persona Pack'ler yalnızca New Frontier Pass sahiplerine özeldir ve ikinci eklenti paketiyle birlikte teslim edilecektir.