City of Brass
Kıdemli BioShock geliştiricileri tarafından geliştirilmiş bir macera olan City of Brass adlı bu birinci şahıs aksiyon oyununda cüretkar bir hırsız ol. Bir eğri kılıç ve çok amaçlı bir kamçı ile silahlanmış olarak, kırbaç darbeleri indirip doğrayacak ve gösterişli, Arap Geceleri temalı bir metropole yemler ve tuzaklar kullanarak girecek ya da zaman dolarken belli bir ölümle yüzleşeceksin.