Cities: Skylines - Sunset Harbor
Heeyy! Cities: Skylines - Sunset Harbor, içeriğe balıkçılık sektörünü, yeni toplu ulaşım seçeneklerini ve önemli belediye hizmetlerini ekliyor. Havacılık Kulübü'yle şehrinde eğlenceye eğlence kat, yolcu helikopterleri ve özel uçaklarla uç. Beş yeni harita üzerinde şehirler inşa et ve tarım sektörünü geliştirmek için balıkçılık altyapısını oluştur. Temel Özellikler: Su Altındaki Dostlar - Denizde ve balık çiftliklerinde balıkçı teknelerini kontrol ederek yeni balıkçılık sektörünü keşfet, şehrine yeni bir ticaret alanı ekle. Her Yer Su - Atık suyu işleyerek yeniden kullanılabilir hale getiren Su Arıtma Tesislerini çalıştır. Rotanı Bul - Başka şehirlere ulaşım sağlayan Şehirler Arası Otobüs Hizmeti de dahil olmak üzere yeni otobüs sistemlerini keşfet. Stil Sahibi Uçuş - Havacılık Kulübü binası, küçük uçak sahiplerini keyif amaçlı uçuşlar yapmaya teşvik ediyor. Beş Yeni Harita - Şehrini inşa edeceğin mükemmel noktayı bul! Sunset Harbor; kutupaltı, tropikal ve ılıman iklime sahip bölgeler sunan bir dizi farklı harita içerir.