Cities: Skylines - Sunny Breeze Radio
Şehrin okyanus kıyısında palmiye yaprakları hafif hafif sallanırken müzik eşliğinde güneşleniyorsun. Dalgalar seni çağırırken yaz günlerine özel o elektronik ritim sesleri eşliğinde ayakkabılarını çıkarıyorsun. Sunny Breeze Radio, 16 modern synth parçayla bu modun ideal eşlikçisi olacak. Arkana yaslan ve bırak her şey yolunu bulup sana harika bir yaz günü rahatlığı yaşatsın.