Cities: Skylines - Season Pass 2
Cities: Skylines'ın konsol sürümü için hazırlanan ikinci Season Pass, en popüler içerik eklentileriyle oyuncuların şehir planlama becerilerini zirvelere taşımasına yardımcı olacak. Season Pass 2, üç ana genişletme paketini (Green Cities, Parklife ve Industries), European Suburbia içerik paketini ve üç radyo istasyonunu (Country Road Radio, All That Jazz ve Synthetic Dawn Radio) içerecek. Season Pass 2 İçeriği: Green Cities (tam genişletme) European Suburbia (içerik üretici paketi) Parklife (tam genişletme) Country Road Radio (radyo istasyonu İİ paketi) All That Jazz (radyo istasyonu İİ paketi) Industries (tam genişletme) Synthetic Dawn Radio (radyo istasyonu İİ paketi) Season Pass ile indirimden faydalan ve hiçbir eklentiyi kaçırma; çıkar çıkmaz her eklentiyi indir!