Cities: Skylines - Rail Hawk Radio
Bu hareketli şehir yavaşlayıp uyumaya hazırlanıyor olabilir ama gece senin için daha yeni başlıyor. Gece treni hızla ilerleyip mükemmel bir ritim tutturmuşken camlarda titreşen neon ışıklarını takip ediyor, 16 elektronik parçayla müziğin keyfini çıkarıyorsun. Renkli anılar biriktireceğin bir geceye başlamaya hazırlanırken underground müzik kanalı tercihin tabii ki Rail Hawk Radio olacak.