Cities: Skylines - Radio Station Pack 2
Tek Cities: Skylines paketinde iki yeni radyo istasyonu içeren Cities: Skylines - Radyo İstasyonu Paketi 2'yle oyununu renklendir. Country Road Radio, kendini bir kovboy gibi hissetmeni sağlarken All That Jazz, DJ Jazz Boatman ile seni yıllar öncesinin güney ABD'sine götürecek. Cities: Skylines - Country Road Radio Appalachian Folk, Bluegrass / Honky Tonk, Nashville Modern Country ve Unplugged Country türlerinde müzik yapan yeni radyo istasyonu Country Road Radio ile eğlencenin tadını çıkar. Radyo spikeri Dixieland Delight, altı enstrümantal şarkı ve 10 orijinal vokalle seni başka diyarlara taşıyacak. Cities: Skylines – All That Jazz Paradox, All That Jazz ile Cities: Skylines'a yepyeni bir hava katıyor. İnternet'te ünlü olan Jazz Boatman, oyuncuların yol tamirlerini keyifle yapması için DJ'liğe geri dönüyor. Yeni All That Jazz radyo istasyonu, Klasik, Latin, Funky ve Chill-Out Caz türlerinde 16 yeni şarkıyla geliyor.