Cities: Skylines - Race Day Bundle
Bir Genişletme, iki Content Creator Pack ve bir Radyo İstasyonu içeren Race Day Bundle ile şehrinde vites yükselt! Race Day Bundle şunları içeriyor: "Race Day" Genişletmesi Şehrinle gaza bas! Sokaklarını yüksek oktanlı yarış pistlerine dönüştür, heyecan verici koşu ve bisiklet etkinlikleri düzenle ve devasa geçit törenleriyle kalabalıkların başını döndür. İster turist çekmeye ister yurttaşlarını eğlendirmeye çalış, bu genişletme ağızları açık bırakacak gösteriler oluşturabilmene olanak tanıyor ve şehrine hız sınırlarını zorlatacak dinamik şehir planlama özellikleri getiriyor. Brum imzalı "Renewed History" Tarih ve ilerleme arasındaki dengeyi kuran bir paketle şehir silüetini değiştir. Brum tarafından tasarlanan bu binalar geleneği işlevsellikle birleştiriyor, modern gelişimin ve korunan tarihin güzel bir şekilde birlikte var olabildiği bir görüntü oluşturmak için çeliği, camı ve betonu kullanıyor. Cristolisto imzalı "Iconic Brutalism" Saf betona ve boyun eğmeyen tasarımlara kucak aç. Cristolisto tarafından tasarlanan bu paket Brütalist mimarinin cesur ve geometrik biçimlerini kutluyor. Anıtsal resmî binaların ve benzersiz yapılarla şehrine süssüz ama modern bir yön kat. 8 Gear Radio Modern soft house ve sıcak, keyifli tonlarla anın nabzını yakala. Sakin ritimler ve parlak, neşeli yüksek anlar arasında pırıltılı geçişler yapan 16 parçayla, gün doğumlarına uzanan caddeler ve şehir ışıkları için mükemmel müzikleri içeriyor.