Cities: Skylines - Plazas & Promenades
Plazas and Promenades ile bir sonraki adımı at. Gürültüye ve kirliliğe veda et, yayalaştırılmış sokakları, arabasız bölgeleri ve modern plazaları selamla. Şehirlerine bu çevre dostu eklentiyle seviye atlatmanın zamanı geldi! Temel Özellikler Yayalaştırılmış Sokaklar: Sadece yayalara izin verilen sokaklarda vatandaşlarının özgürce yürümesine izin ver! Şehrine diğer tüm yollar gibi yerleştir, çoğu aracın ve gürültü kirliliğinin giremediği yepyeni yeşil şehir merkezleri kur. Yayalaştırılmış bölgeler ve yeni Politikalar: Şehrin için üç tane, bölgeye özel politikayı etkinleştir. Buna Yavaş Sürüş de dahil: Yayalaştırılmış bölgedeki tüm caddelerin, otobanlar hariç olmak üzere, hız sınırı 20 kilometre/saat ile sınırlandırılır. Şeker Yasağı: Yayalaştırılmış bölgedeki vatandaşların ortalama ömrünü uzatır ama mutluluklarını düşürür. Sokak Müziği: Yayalaştırılmış ticari bölgelerdeki mutluluğu ve gürültü kirliliğini artırır. Bölge Özelleştirmesi: 3 yeni bölge özelleştirmesi ekledik: ofisler, yüksek yoğunluklu konut bölgeleri ve yüksek yoğunluklu ticari bölgeler. Bir bölgede bir özelleştirme seçmek, o bölgedeki tüm bölgelendirilmiş kareleri etkileyerek farklı görsel görünüm ve oynanış etkisine sahip binalar üretmelerini sağlar. Her özelleştirme 24 yeni modern bitişik yapı içerir! Şehir hizmetleri binaları: Hizmet binaları önemlidir ama muhteşem görünüşlü hizmet binalarına ne dersin? Stillerini eşleştirerek ve (başarılı bir yayalaştırılmış bölgenin temel ölçülerinden biri olan) iyi mutluluk değerlerine katkıda bulunacak hizmetler sunarak bu binaları yayalaştırılmış bölgelere bağla.