Cities: Skylines - Paradise Radio
Synth sesleri sonsuz maceraya doğru yaptığın yolculuğunda seni sarıp sarmalasın. Bu radyo istasyonu sayesinde hayal gücünü özgür bırakacak, şehrini ilhamını 80'li yıllardan alan synth müzikler eşliğinde inşa edeceksin.