"Mountain Bundle"" Cities: Skylines için dağ temalı eklentilerden oluşan bir koleksiyondur. Bu paket, dağ odaklı bir Harita Paketi için en mükemmel ortamı sunarken, bir dağ köyündeki huzurlu yaşamın özünü yakalamana olanak tanıyor. Deneyimi tamamlamak için, oyunun boyunca hissedeceğin Alpler atmosferini güçlendirecek bir müzik seçkisi de pakete dahil. ""Mountain Bundle"" içerikleri: “Mountain Village” Content Creator Pack Topluluk içerik üreticisi Tomas13TO tarafından tasarlanan ""Mountain Village"" paketi ile dağlardaki yaşamın çekiciliğine kucak aç. Bu Content Creator Pack, huzurlu bir dağ köyü hayatının özünü yakalayan güçlendiren 45 yeni varlık getiriyor. “Map Pack 3” Content Creator Pack Topluluk içerik üreticimiz TeddyRadko tarafından tasarlanan ""Map Pack 3"" ile, şehrini yeni bir seviyeye taşı. Bu Content Creator Pack, dağ manzaralarından ilham alan, yüksek zirvelerin ve huzurlu vadilerin olduğu 10 yeni harita getiriyor. “Alpine Tunes” Radio Station Bu Radyo İstasyonu tam da ağaçların rüzgarda çıkardığı fısıltıları dinlemeyi seven tüm şehir mimarlarına göre! ""Alpine Tunes"" ile, kendini bir dağın zirvesine yapacağın bir sonraki yolculuk için mükemmel olan 16 parçadan oluşan neredeyse bir saatlik müziğe kaptıracaksın.