Cities: Skylines - Mass Transit
Şehir sakinlerinin hem hızlı hem de şık bir şekilde seyahat edebilmesi için Toplu Taşıma ile birlikte yeni sistemler geliyor. Feribotların, monorayların, teleferiklerin ve zeplinlerin eklenmesiyle sakinler artık göl ve denizlerde seyahat edebilecek, dağ tepelerine çıkabilecek ve hatta gökyüzüne yükselebilecek. Yeni ulaşım hizmeti binaları, hat arası geçiş yapan yolcular için toplu taşıma merkezleri, yeni senaryolar, yeni binalar ve yeni yol türleriyle birlikte kent tasarımcıları, şehirlerine kendi tarz ve kişiliklerini katmak için artık çok daha fazla seçeneğe sahip. Ana Özellikler: - Efsanevi Ulaşım, İnanılmaz Gelir: Yeni ulaşım seçenekleriyle şehrinin gelirini yükselt! Şehir sakinlerinin feribotlarla, zeplinlerle, teleferiklerle ve monoraylarla şehri gezmesini sağla! - Merkez Düzeni: Yeni toplu taşıma merkezleri, tüm hizmetlerini bir araya getirerek şehir sakinlerinin tek bir binada hat değiştirmesini veya otobüsten feribota geçmesini ve hatta monoraydan metro istasyonuna girmesini sağlıyor. - Yol Uzmanı ol: Trafik sorunlarını çözmeye ve yeni ulaşım sistemleri eklemeye odaklı yepyeni zorlu görev senaryolarını oyna. Yeni yol türleri, köprüler ve kanallar, şehrine çeşitlilik katarken zorlukları çözmenin yeni yollarını da beraberinde getiriyor. Trafik akışında uzmanlaş ve öğrendiklerini şehrini geliştirmek için kullan! - Yeni Chirper Şapkaları: YENİ. CHIRPER. ŞAPKALARI. (Ayrıca yeni binalar, politikalar ve başarılar da var. Ama en önemlisi ŞAPKALAR!)