Cities: Skylines - K-pop Station
K-pop ezgileriyle havaya gir! Doğrudan Güney Kore’den gelen K-Pop Station, şehir yönetimi yeteneklerinize enerji vermeye geliyor. K-Pop Station, 45 dakikayı aşan müziğiyle 16 şarkı içeriyor!