Cities: Skylines II - Jade Road Radio
Ülkenin zengin kültür mirasından ilham alan geleneksel ve çağdaş müziğin bu karışımıyla Çin'in kalbine yolculuk et. Önündeki yeni yolları keşfet ve vatandaşlarının Orta Krallık'ta canlı bir müzik yolculuğunu takip etmesine olanak tanı. Bu radyo, "Dragon Gate" Creator Pack ile mükemmel uyumlu!