Cities: Skylines - Hotels & Retreats Bundle
Hotels & Retreats Bundle, şehirlerini uzun süre boyunca canlı tutmak adına içerik ve müzik seçiminin yanı sıra Cities: Skylines için küçük bir genişletme içerir. Yeni Hotels & Retreats genişletmesini alarak misafir ağırlama özelliklerini artır ve şehirlerden ilham alan binaların ve müziğin tadını çıkar! Tam "Hotels & Retreats Bundle" şunları içerir: "Hotels & Retreats" Mini Genişletmesi "Hotels & Retreats" ile en güzel otelleri inşa et ve Şehrine şık bir hava kat. İş seyahati yapanlara uygun konferans otellerinden doğa tutkunlarına uygun dağ otellerine kadar her şey var. İşe küçük bir otel zinciriyle başla ve şehirde önemli bir turist artışı yaşanırken ve başarılı bir otel işletmecisi olma yolunda ilerlerken daha lüks seçeneklerin kilidini aç. "Brooklyn & Queens" Content Creator Pack Şehirler durmadan değişir, İçerik Üreticisi "Prosper" tarafından tasarlanan bu Paket de Brooklyn ve Queens'in mahallelerini keşfediyor. "Brooklyn & Queens" seti orta yükseklikte, yüksek yoğunluklu konut binalarından ve ön cephe ve çatı için dekorasyon nesnelerinden oluşur. "Railroads of Japan" Content Creator Pack İçerik Üreticisi Ryuichi Kaminogi tarafından geliştirilen "Railroads of Japan" paketi sayesinde trenle Japonya'yı keşfedin. Bu Content Creator Pack, Cities: Skylines'a istasyonlar, trenler, otobüsler ve daha fazlasıyla birlikte Japonya'ya özgü demiryolu manzarasını getirir! "Industrial Evolution" Content Creator Pack Topluluk İçerik Üreticisi Samantha "Avanya" Woods'un ürettiği "Industrial Evolution" ile geçmişte yolculuğa çıkın. Bu Content Creator Pack, kırmızı tuğla duvarlardan modern ve şık endüstriyel komplekslere kadar, endüstriyel mimari stillerinin farklı dönemlerini kapsayan yeni bir büyütülebilir bina setini içerir. "Piano Tunes" Radyo İstasyonu "Piano Tunes" klasik, havaî, zarif piyano müziğini sevenler için mükemmel Radyo İstasyonudur. 16 şarkı ve yaklaşık bir saatlik müzik ile şehriniz parmaklarınızın ucunda kusursuz bir şekilde yükselecek! "90's Pop" Radyo İstasyonu 90'lar hayranları, bu Radyo İstasyonu tam size göre! "90's Pop" ile bu inanılmaz müziğe bir kez daha hayran kalacaksınız: 16 yeni şarkının ve neredeyse bir saatlik müziğin keyfini çıkarın.