Cities: Skylines - Financial Districts
Bir finans merkeziyle Şehrinin ekonomisini destekle ve elde ettiğin parayı halkının yararına olacak en iyi endüstrilere yatırım yapmak için kullan. Financial Districts, Colossal Order tarafından geliştirilen, oyuna yeni “Yatırımlar” özelliğini ve yüzden fazla varlığı ekleyen küçük bir genişletmedir. Financial Districts’in temel özellikleri şunları içerir: Yatırımlar Paranla akıllıca yatırımlar yaparak vatandaşlarının hayatlarını geliştir. Cenaze hizmeti, sağlık hizmeti, petrol, maden, tarım, genel endüstri ve lojistik gibi birçok sektör desteğini bekliyor. Yeni hisse senedi alım satım sekmesiyle yatırımlarının hesabını tut. Borsa Borsa ile yatırım fonlarına seviye atlat. Bu yeni bina, civarında bulunan ofis bölgesi binaları için vergi geliri bonusunu da açar. Banka binaları Para, para, para! Bankalar şehrine yeni bir hizmet sunar ve ticari bölge binalarından nakit toplarken o bölgedeki suç oranını azaltan taşıma araçları sayesinde güvenliğini de iyileştirir. Finans Merkezi Özelleştirmesi “Büyük Şehir” aşamasına ulaştığında ofis bölgeleri için yeni bir bölgenin kilidini aç. Finans Merkezleri yeni bir görsel tarz sunar ve temel ofis bölgelerine göre daha çok vergi kazandırır, ancak mutluluğu azaltır. Civarda bir borsa varsa vergi geliri bonusu artar.