Cities Skylines - Financial Districts Bundle
Financial Districts, Colossal Order tarafından geliştirilen, Cities: Skylines'a "Yatırımlar" özelliğini ve yüzden fazla varlığı ekleyen küçük bir genişletmedir. Bu Genişletme içeriğini, "Financial Districts Bundle" içindeki ''Map Pack 2'' ve "Afrika Havaları" Radyo İstasyonu ile keşfedebilirsin. ''Financial Districts'' Bundle içeriği: "Financial Districts" Genişletmesi Bir finans merkeziyle Şehrinin ekonomisini destekle ve elde ettiğin parayı halkının yararına olacak en iyi endüstrilere yatırım yapmak için kullan. Financial Districts, Colossal Order tarafından geliştirilen, oyuna "Yatırımlar" özelliğini ve yüzden fazla varlığı ekleyen küçük bir genişletmedir. Mod tasarımcı Sidai'den "Map Pack 2" Topluluk mod tasarımcısı Sidai tarafından geliştirilen "Map Pack 2" ile yeni ilhamlar alıp daha çeşitli Şehirler inşa et. Bu Content Creator Pack oyuna Kutupaltı, Çöl, Tropikal ve Ilıman gibi farklı biyomları temsil eden 10 harita ekliyor. "African Vibes" Radyo İstasyonu Geleneksel Afrika müziklerinden esinlenilerek oluşturulan bu Radyo İstasyonu, bir saati aşan ve 16 şarkıdan oluşan müziğiyle her şehir plancısına ilham verecek.