Cities: Skylines - Downtown Bundle
Cities: Skylines Downtown Bundle, oyuna modern bitişik nizam ofis binaları ve 16 adet modern lounge türünde parça ekliyor. Mod tasarımcısı Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmars tarafından oluşturulan 39 adet eşsiz modelden yararlanarak şehir merkezleri inşa ederken neredeyse bir saatlik dinlendirici müzik listesiyle gevşe. CONTENT CREATOR PACK: MODERN CITY CENTER Mod tasarımcısı Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmars tarafından Cities: Skylines için oluşturulan en yeni içerik oluşturucu paketi Modern City Center, oyuna, yeni bitişik nizam binalar içeren 39 adet eşsiz model ekliyor. İlk kez yarı saydam cam bariyerler ve brandalar sunan bu paketle hem mod tasarımcıları hem de kıdemli mimarlar muhteşem yeni şehirler inşa edebilecek. DOWNTOWN RADIO Cities: Skylines'ta modern lounge müziğin tek adresi Downtown Radio'da çalınan en yumuşak ezgilerle gevşe ve ruhunu dinlendir. Bu kanalda özellikle geceleri çalışan şehir mimarları için seçilmiş, retro tınılar taşıyan 16 orijinal şarkı çalıyor. Bu temel paketteki dinlendirici parçalarla seni neredeyse bir saatlik müthiş bir müzik yolculuğuna çıkaracak DJ Troy Anderson ile gevşe.