Cities: Skylines - Content Creator Pack
Cities: Skylines topluluğunun inanılmaz üyeleri tarafından yaratılan Content Creator Paketi, eşsiz yapılar, hizmet binaları, yeni konut ve ticaret tarzlarıyla şehrinize yepyeni bir görünüm getiriyor! Pakete dahil olanlar: Art Deco Matt "Shroomblaze" Crux'ın hazırladığı yeni bina paketi, 6 konut binası, 6 ticari bina ve 3 eşsiz binayla birlikte şehrine Art Deco havası katıyor. Yüksek Teknolojili Binalar Mauro "GCVos" Vos'un yarattığı on beş yeni bina ile şehrinde bir "mimari teknolojisi" havası estir. On yeni eşsiz bina ve beş ileri teknoloji hizmet binası, şehrini daha iyi bir geleceğe hazırlayacak!