Cities: Skylines - Content Creator Pack: Vehicles of the World
Dünyanın dört bir yanından 21 yeni araçtan oluşan bir set bsquiklehausen tarafından beğenilerinize sunuluyor. Şehirlerinin sokaklarını ikonik hizmet araçları ile doldur; Süperspor Polis Otomobili ve daha fazlası seni bekliyor.