Cities: Skylines - Content Creator Pack: Map Pack
Bu pakette Sanctum Gamer tarafından tasarlanan, yaratıcılığını ortaya çıkarabileceğin ve yeni metropoller planlayabileceğin 8 yeni harita yer alıyor.