Topluluk mod tasarımcısı Sidai tarafından geliştirilen “Map Pack 2” ile yeni ilhamlar alıp daha çeşitli Şehirler inşa et. Bu Content Creator Pack oyuna Kutupaltı, Çöl, Tropikal ve Ilıman gibi farklı biyomları temsil eden 10 harita ekliyor.