Paradox InteractiveSimülasyon
Topluluk İçerik Üreticisi Samantha “Avanya” Woods’un ürettiği “Industrial Evolution” ile geçmişte yolculuğa çıkın. Bu Content Creator Pack, kırmızı tuğla duvarlardan modern ve şık endüstriyel komplekslere kadar, endüstriyel mimari stillerinin farklı dönemlerini kapsayan yeni bir büyütülebilir bina setini içerir. “Industrial Evolution” 70 genel endüstri binası ve endüstriyel bölgelerine eşsiz bir görünüm verecek bir bina stiliyle her zamankinden daha fazla çeşitlilik sunar. Bu Content Creator Pack’te neleri bulabilirsin: - Uzun bacalı, tarihi tuğla fabrikalar (34 bina) - Modern hafif endüstri binaları (18 bina) - Çağdaş modern endüstri binaları (18 bina)