Paradox InteractiveSimülasyon
Cities: Skylines, Afrika Kıtası'nda geçen, yeni olasılıklarla dolu Africa In Miniature'u sunar. Uzun süredir Cities hayranı olan 3D Sanatçısı Setonji "Prince Set" Hotonu'nun bu ilk Content Creator Pack'i, Afrika'nın son derece çeşitli mimarisini, canlı renklerini ve benzersiz kent karmaşasını keşfetmeni sağlıyor. Africa In Miniature şunları içerir: 11 benzersiz bina 2 anıt 4 hizmet binası 9 büyütülebilir bina 2 destek nesnesi Var olan kent şaheserlerinden ve benzersiz mimari konseptlerden ilham alan, toplam 28 yeni bina.