Cities: Skylines - African Vibes
Geleneksel Afrika müziklerinden esinlenilerek oluşturulan bu Radyo İstasyonu, bir saati aşan ve 16 şarkıdan oluşan müziğiyle her şehir plancısına ilham verecek.