Circuit Superstars
Simulator møter bilspill i fugleperspektiv, laget av racingfans, for racingfans. Spillet er en hyllest av generasjoner av motorsport. Her står kjørefølelsen i fokus, men det krever øvelse å bli virkelig god. Det kan ta lang tid å perfeksjonere en runde. Gled deg over realistisk kjøring og strategier, og bli en superstjerne innen motorsport! TAKTIL MODELL FOR KJØREEGENSKAPER Kjenn dekkene bite seg fast i asfalten når du suser over mållinjen eller fyker inn i første sving med hvinende bremser. REALISTISKE BANER OG BILER DU KAN TILPASSE Kjør på 32 baner på 15 steder og i 14 kjøretøyer, hver med sin egen modell for kjøreegenskaper. Tilpass bilene dine og sjåføren din med utseender, hjelmer og seiersfeiringer. PITSTOP-STRATEGI Og med slitasje av dekk, drivstoffbruk og skader på kjøretøyet utfordrer Circuit Superstars deg til å tenke godt gjennom pitstop-strategien din underveis i løpene. UTFORDRE DEG SELV OG VENNENE DINE HJEMME, ELLER KJØP MOT RIVALER PÅ NETT Herje på resultatlistene i Weekly Time Trials, eller konkurrer mot 5 ulike AI-vanskelighetsgrader i enkeltspiller. Lag dine egne løp og turneringer, spill mot AI-en eller sammen med vennene dine i lokal og online flerstpiller, eller kaste deg inn i unike online-løp med inntil 12 spillere fra hele verden!