Circuit Superstars Top Gear Time Attack
Dünyaca ünlü Top Gear Test Track'in Circuit Superstars'daki hali ile farklı bir mücadeleye atıl! Gerçek hayattan farklı farklı motor spor sürücüleri ve hatta espor yıldızlarıyla yüzleş ve onları yenmeye çalış.Kahramanlarınla pratik yaparken yarış çizgilerini mükemmelleştir ve bu esnada özel Stig kıyafetiyle harika görün!