C.I.O. Armor Set Skin - Web
C.I.O. zırhı açıkça istihbarata karşı koruma işlevine sahip, Acheron Fossae' nin Martian bölgesinde alan testine tabi tutularak tasarlandı. Bu değişken özelliği Ağ zırhı derisi ile donatılmıştır.