Cilla
Cilla ile tanışacaksınız - savaşın kalbine atılan gizemli bir varlık. O Mükemmel Bir Asker. Acı, korku ve pişmanlıktan yoksun. Onun yolculuğu acımasız şimdiki zamanla ve her dönüşte sonsuz kayıplar ve uzaylı tehditlerin peşini bırakmadığı kaçınılmaz bir gelecekle iç içe geçer. Ancak Cilla en zorlu sınavıyla karşı karşıya geldiğinde - her şeyi değiştirecek bir seçimle ne olacak? Oyun Özellikleri: Anlatı Twisti: Mükemmel Asker'in hikayesine bir alternatif gelecek evreninde dalın. Cilla'nın kaderini ve tüm insanlığın kaderini etkileyecek bir ahlaki seçimle yüzleşin. Güzel Piksel Grafikleri: El yapımı oyun manzaralarının, özenle tasarlanmış çok katmanlı arka planların ve her seviyede benzersiz düşmanların keyfini çıkarın. Zorlayıcı ve Dinamik Savaş: Maksimum çeviklik gösterin, bonuslar toplayın, düşman ateşinden kaçının ve oyunun sürükleyici hikayesi boyunca davranışlarını ve saldırılarını inceleyin. Meydan okumayı kabul edin ve dünyanın kaderini belirleyin!