Çift Ejderha Yakartop
Bu ürün, Double Dragon Revive veya Double Dragon Revive Deluxe Edition için ön sipariş verenlere özel bir bonus oyundur. “Double Dragon Dodgeball” ana oyundan ayrı bir uygulamadır.