Çiçekli Haydut Paketi
Yılın hangi zamanı olursa olsun, sadık gemin ve ışıl ışıl parıldayan silahlarınla bahar her zaman yanı başında olacak. Çiçekli Haydut Paketi; korsanın için Bahar Çiçeği Silah Paketi ve Olta, gemin için Bahar Çiçeği Gemi Başı Süsü ve Yelkeni, Korsan Dükkânında harcayabileceğin 550 Antik Sikke ve 25.000 altınlık ücretsiz bonus içerir.