Chrono Odyssey
Chrono Odyssey - Yeni Nesil Aksiyon MMORPG Oyunu Oyun özellikleri; Unreal Engine 5 ile güçlendirilmiş, büyüleyici görseller; devasa ve ayrıntılı bir şekilde tasarlanmış kesintisiz bir açık dünya; kapsamlı özelleştirme ve zaman idaresini temel alan dinamik, aksiyon bazlı dövüş mekanikleri içerir.