Hopper ve Sivrisakal'ın Hazinesi
Hopper ve Sivrisakal'ın Hazinesi Macera seni çağırıyor! Korkunç Sivrisakal’dan önce 7 kristali bulmak ve krallıkları kaostan kurtarmak için Hopper ve arkadaşlarına katıl, epik bir yolculuğa çık! Büyülü dünyaları keşfet, zekice hazırlanmış bulmacaları çöz ve gizli sırları ortaya çıkar… Kim bilir, belki de gerçek hazineye giden yolu bulursun. Çocuklar ve aileler için nefes kesici bir macera — gerçek bir hazine avcısı olmaya hazır mısın? Sevdiğin kahramanlarla oyna, her biri benzersiz yeteneklere sahip: Hopper kulaklarını kullanarak havada süzülür, engelleri aşar ve yeni yüksekliklere ulaşır. Abe bazen fazla temkinli olabilir ama her zaman zayıf yapıları yıkmak ve yolu açmak için kabuğuna güvenebilirsin. Meg, dövüş sanatlarının ustasıdır — tekme atabilir, zıplayabilir ve hatta ikisini aynı anda yaparak yüksek yerlere ulaşabilir. Düşmanlar tarafından kuşatıldığında gizli bir hamlesi de vardır. Çekicilik, tehlike ve gizemle dolu büyüleyici mekânlarda yolculuğa çık. Featherbeard’ın Kalesi’nin görkemli salonlarından Şeytan Deliği’nin karanlık derinliklerine kadar her dünya keşfedilecek sırlarla, bulunacak hazinelerle ve hem keyifli hem de tehlikeli sürprizlerle doludur. Muhteşem görselleri ve yaratıcı seviye tasarımıyla Hopper ve Sivrisakal'ın Hazinesi, sevilen film ve çizgi roman evreninde yepyeni bir macera sunuyor — ilk kez bir video oyununda hayat buluyor.