Chess Ultra: Imperial satranç seti
Chess Ultra'ya özgü Imperial satranç setiyle tahtaya lüks bir dokunuş getirin. El yapımı ve bir Krala uygun mücevherlerle süslenmiş Imperial paketi, iki adet özel satranç taşı tasarımı içeriyor. Yakut ve Zümrüt seti, en güzel taşlarla süslenmiş parlak altın ile zarifliği yansıtıyorken, Platin ve Oniks seti, şık tunç parçaları ve zarif taşlarla birleşerek çarpıcı bir kontrast oluşturuyor. Chess Ultra'ya, bu seçkin satranç setiyle birlikte bir açıklamada bulunun.