Chernobylite - White Rose Pack
Chernobylite, The Farm 51 tarafından geliştirilen bir bilimkurgu hayatta kalma korku RPG oyunudur. Hiperrealistik temalı ve 3B taramayla oluşturulan Çernobil Yasak Bölgesi'nde kendi kederli geçmişinin gerçeğini açığa çıkarma arayışında doğrusal olmayan bir olay örgüsünü keşfe çık. Bu buruk Beyaz Gül tasarımını silahlarına ekle. Oyundaki bütün silah türleri için güzelce tasarlanan görünümlerle Yasak Bölge'de tarzınla ilerle.