Chernobylite - Blue Flames Pack
Mavi Alev içerik paketi ile üssüne tamamen yeni, kasvetli bir görünüm ver. Sığınağının atmosferini, geniş yelpazedeki görünümler ile değiştir ve mavi giymiş yoldaşlarınla keyif çatarak Çernobil Tecrit Bölgesi’nde zorlu bir günün ardından rahatla. Ekstra bir şey daha var: Mavi Alev Paketinin içeriğini kendi gözlerinle görsen iyi olur.