Chenso Club
Uzaylı istilacılar her yerde ve herkese saldırıyorlar! Öldüklerindeyse inanılmaz güçlü bir enerji kaynağı olan yaşam güçlerini arkalarında bırakıyorlar! Hiç umut var mı? Dünyayı kurtarmayı amaçlayan ve büyümekte olan bir dövüşçü grubu, Chenso Club ile tanışın. Güçlenmek için uzaylıların yaşam gücünü kullanarak onları kendi oyunlarında yeniyorlar. Sevimli görünüşleri seni yanıltmasın. Yollarına çıkan her tehdidi, seve seve ve vahşice yok edecekler. Kahramanlarımız yeni keşfettikleri güçlerini kullanmak için her bahaneyi kullanmaya hazır. Hareketlerinde ustalaşmak, güçlerini arttırmak ve dünyaya Chenso Club'ın gücünü göstermek sana kalmış. Yumruk at, zıpla, kes ve parçala! Kızların hareketlerinde ustalaş, reflekslerinin vitesini arttır ve uzaylıları imha etmek için rastgele oluşturulan aşamalarda savaş. Tek başına ya da arkadaşlarınla oyna: Tek oyunculu modu dene veya eşli oyun modunda ekranı bölerek Chenso kızlarının rekabetçi kişiliklerini keşfet. İki oyun modu (daha fazlası gelecek): Hikâye modunda, çizgi roman kareleriyle anlatılan hikâyede rengârenk dünyalarda güçlü düşmanlarla savaş. Hikâyeyi eşli oyun modunda da oynayabilirsin!