Chef Life - TOKYO DELIGHT
TOKYO DELIGHT paketi ile Japon mutfağını keşfet. Her biri 3 kere geliştirilebilen 8 ikonik Japon tarifini menüne ekle. Leziz ramen, tempura, gyoza ve olmazsa olmaz geleneksel suşiyi hazırla. Yemeklerini hazırlamak için wasabi, soya sosu ve miso gibi 24 yeni malzemeyi kullanarak müşterilerine yeni lezzet deneyimleri sun. Yeni özel pişirme merkezi ile suşi pirinci hazırlama sanatında ustalaş. Dengeyi tutturup yükselen güneşin ülkesine ait mutfağın vazgeçilmez bileşenlerinden biri olan mükemmel pirinci hazırlamak için eklenecek sirke miktarını sen ayarlayacaksın. Restoranını 54 iç dekorasyon eşyasıyla Tokyo sokaklarına yakışır sıcacık bir izakaya'ya dönüştür. Yemeklerini süsleyebileceğin 5 yeni eşya ile sunumunu zenginleştir. İkonik yeni bir kıyafetle şefini hakiki bir suşi şefi gibi giydir.