Championship Premium Kişiselleştirme Paketi
Şampiyonluk Premium Kişiselleştirme Paketi ile 2015 Call of Duty Şampiyonluğu için hazırlan. Altın silah kamuflajı, ağaçtan ağlar, bir çağırma kartı ve bir amblem katmanı ile yarışmanın en iyisi sen ol. Ayrıca ekstra Şampiyonluk Dış İskeleti ve Miğferi.