Challenger MT900E Anaconda
Farming Simulator 17 deneyiminizi Challenger MT900E Field Anaconda DLC ile genişletin ve bu benzersiz traktöre erişim kazanın. İndirdikten sonra, oyun içi mağazada ilave içeriklere ulaşabileceksiniz. Bunları satın almak için yeterli oyun paranız olduğundan emin olun.