Chained Echoes: Ashes of Elrant
Eldrea bir kez daha çağırıyor. Eldrea sana ihtiyaç duyuyor. Bir. Kez. Daha. Ashes of Elrant, büyük beğeni toplayan Chained Echoes oyununun resmi DLC’si olup, sevdiğin içeriklerin daha fazlasını sunuyor. Tüm sevdiğin karakterlerle buluş ve çağrıya cevap ver — Crimson Wings yeniden göreve çağrıldı. Ashes of Elrant, Chained Echoes’in sonundan hemen önce geçiyor. Sen ve klanın son savaş için hazırlanırken, Crimson Wings’e yeni bir yardım çağrısı ulaşıyor. Bu görev, Leonar Tarikatı’nın kökeni ve Lenne’nin geçmişi hakkında daha fazla şey ortaya çıkaracak. Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı yeni bir diyarda seni hangi zorluklar bekliyor?